Tebi Pepeljugo

utorak, 8. studenoga 2016.

Za sve one djevojčice koje se u današnje vrijeme ne šminkaju jer znaju da im nije vrijeme i da je rano.
Za one koje se ne oblače izazovno jer znaju da utegnuta odjeća i visoke štikle će da ih sputavaju da na travi u obližnjem parkiću prave zvijezde, stoj na rukama i mostove. 
Za one djevojčice koje umjesto MAC kozmetike žele da skupljaju labela u svim okusima.
Za one koje za ta svoja labela šiju ručno nesesere od majica cvijetnog uzorka koje im vise ne služe.
Za djevojčice koje znaju ušiti dugme, za one koje znaju sebi isplesti šal.
A pogotovo za one koje same sebi znaju napraviti komad odjeće i ne stide se da ga nose iako nema etiketu.
Za one koje goste u kući dočekaju kao velike, pa im objese jakne i ponude kafom.
Za one koje na današnjem vremenu se usude biti drukčije, biti kreativne i biti svoje. 
Za one koje možda i trpe uvrede manje pristojnih djevojčica i dječaka od posebno nepristojnih roditelja. 
Za one kojima je rečeno da su ružne, da su seljanke, da nemaju pojma. 
Želim da vam kažem da ste vi bas takve najljepše. Znam da meni jeste. Želim da znate kad vas vidim ja poželim čerkicu koja će biti baš kao vi. 
Želim da znate da sam i ja bila ista. 
Da je ručno šivene suknje sada zamijenila skupa odjeća, da su očeve široke majice sa kojima sam sakrivala te grudi, zamijenile elegantne haljine. Budite sigurne da vas sve to i više od toga čeka. Želim da vam kažem da žalim za tim vašim godinama i tim vašim problemima. Tada sam bila najkreativnija i zato mi nedostaje najviše. 
Da znate i ljubomorna sam na vas. Ono pozitivno ljubomorna. I vaše kolegice iz škole koje nemaju potrebu za improvizacijama u životu bi trebale biti ljubomorne. 
Ne dozvolite da bilo šta i bilo ko sputa tu vašu kreativnost. Raspalite je, pustite je da podivlja! Neka vas Niko nikad ne strpa u kutiju među prosječne. Sve ćete imati onog dana kad za to bude vrijeme. Možda će doći vrijeme kada nećete nositi poznate brendove nego će vaš brend postat poznat.
Pepeljugo moja, nije bajka ono što čitaš, nego ono što odlučiš napraviti od života.



Nema komentara :

Objavi komentar

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS