JA grešnica

subota, 5. studenoga 2016.



Danas je teško biti žensko. Često lutaju izgubljene između traženja sebe i traženja drugih. Žensko i kad pogriješi, kažu "Mlada je, nezrela". I ja sam jednom bila žensko. Sada znam da sam žena. Znam tačno ko sam i volim sebe. Nemam potrebu nikom da se predstavljam drukčije. Ja sam našla način da volim sve svoje skrivene i tamne dijelove duše. Moja odluka je da svijetu oko sebe dajem samo najbolje od sebe i ukoliko to neko nije u stanju da cijeni, taj neko mi ne treba, i njegovo mišljenje mi ne znaci. Jer nakon sto sam ovoliko puta do sad napisala JA, JA, JA, shvatate da mi je važna ta ljubav između mene i mene.
Znate, moja ideja bloga je bila da pokažem kako žena može i treba da uživa, otud je i naziv bloga, a u jednom prethodnom postu sam čak i objasnila taj moj zamišljeni koncept. Onda sam shvatila da ja uopšte nisam pisala o tome, da najviše inspiraciju nalazim u nekim lošim stvarima i malo sam razočarana u sebe. Shvatam da se i ja stidim iz nekog razloga pokazati kako živim, kako se oblačim, i kako uživam jer smatram to pretenciozno, smatram da bih mogla doživjeti osudu i stid me. Ne želim da ovo bude blog kao i svaki drugi modni blog gdje samo skromne djevojčice pune snova gledaju stvari koje su im nedostižne. Moja želja je da inspirišem žene i one koje to tek trebaju postati.
Želim da im pokažem da one ne moraju ništa! Nikad i nikome! Ne morate nikog trpiti. Izaberite svoj put uvijek. Ne trpite nasilnike, muškarce koji vas varaju, ne trpite uvrede ni prijetnje, ne trpite lažne prijatelje, ne trpite nepravdu.
Vi ste vrijedne. Sve! Svaka ima u sebi nešto vrijedno divljenja i to treba naći. I to treba prva ona zavoliti, a onda će i svi drugi.
Ne tapkajte mučenice po leđima dok pate. Ne hranite njihovo uvjerenje da ako one trpe sve tužne i jadne, da će neko da ih voli zbog toga. Ja vas prva ne volim! Zbog vas danas muškarci žive u uvjerenju da ih svaka žena mora trpiti, da svaku mogu varati, da svaku mogu nepoštivati! Kada sretnu neku koja ne želi da trpi, kažu joj ima koja hoće i onda nastupate vi.
Uvjerenja su vam pogrešna. I vama i tim vašim muškarcima. Niti ti moraš trpiti, niti on ima pravo biti govno!
Budite sretni. Budite sa onima koje vas čine sretnima.
Ako vam kažu da ste grešnica jer uživate bez grižnje savjesti, predložite im da probaju i oni tako griješiti. Garantujem da će im se svidjeti.
Usudite se uživati, usudite se i nagraditi.
Jer vi to najviše zaslužujete.
U nastavku par slika, selfi jer se bolesno volim, slika outfita jer imam pravo i da se pohvalim i slika restorana gdje sebično uživam. Za slike hrane, vina i muzike stvarno nisam imala vremena od prevelikog uživanja bez grama grižnje savjesti. Jer ja to zaslužujem.




2 komentara :

  1. Svaka cast!Nekad sam i sama osudjivala i moralisala a onda sam se jednog jutra probudila,pogledala u ogledalo i obavila razgovor sa sobom.Bio je to najkvalitetniji razgovor ikad jer sam napokon rekla "e sada je stvarno dosta" i promijenila sam zivot iz korijena...ustvari..nisam ga promijenila,sam se promijenio jer sam napokon pocela da budem JA,da slusam sebe i prije svega da volim sebe..Uzivam sto sam "gresnica" ��.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi ini ljudi koji gledaju kako drugi žive i to sve komentarišu su samo ljudi koji još nisu skupili snage da vide u gledaju najvažniju osobu, a to je sebe. Kada vidiš ALI stvarno vidiš sebe nikad vise sebi ne dozvoliš luksuz da svoje vrijeme trošiš komentarisanjem drugi. Jer vrijeme postane dragocjeno kada radiš na sebi.

      Izbriši

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS