Moji zadnji trudnicki dani

petak, 27. srpnja 2012.

Ovaj trudnicki kalkulator mi govori da sam danas trudna tacno 38 sedmica i 0 dana, mada mi nije bas vise potreban jer svaki dan vise racunam napamet. Valjda to tako ide pred kraj :) Voljela bih da sam sam se ranije sjetila da pisem blog kako bih sa svim ostalim trudnicama i buducim mamicama podjelila svoje iskustvo. Znam da je meni trebalo s tim da sam prvorotkinja i u vezi trudnoce sam znala skoro pa NISTA! Informacije i iskustva sam danima trazila po forumima tako da hvala Bogu na internetu! Sada se osjecam poprilicno psihicki spremnom na porod, ne bojim se i smatram da je priroda savrseno zamislila taj mehanizam. Odlucila sam jednostavno vjerovati svome tijelu. Ako je zensko tijelo u stanju zaceti novi zivot, odhraniti bebu u stomaku, sigurno je i sposobno i roditi.

Uostalom, kad bi ta bol bila baš tako nepodnošljiva kakvu je vjerojatno zamišljaju prvorotkinje, nitko ne bi više rađao. Dakle, samo hrabro 
i bez panike!

Ali htjela sam podjeliti sa vama jedan drugi strah moje trudnice i vjerujem da ga mnoge imaju. Naime, kao mladoj buducoj mami mi se pojavio mali strah da li cu biti u stanju vratiti tijelo u prijasnju formu i koliko cu truda morati uloziiti da opet izgledam i osjecam se dobro. Imam 25 godina, mlada sam i bilo bi steta sve sto mi je priroda dala prepustiti "silama gravitacije".
Kroz cijelu trudnocu sam se puno kretala, radila i sve do osmog mjeseca prirast tezine je bio bas kako je doktor predlozio.I osjecala sam se fenomenalno! Nikakvih trudnickih tegoba nisam imala i sve sam podnosila sa lakocom.
Ali onda su se desile neke nepredvidjene okolnosti :) (recimo to tako) citali ste po novinama vjerovatno o tim "okolnostima", sto je dovelo do manjih zdrastvenih problema, Naime, povecan nivo stresa dovodi do povisenog pritiska, sto opet dovodi do edema i na kraju do stanja zvanog preeklampsija. E pa kada mi je doktor objasnio koliko to moze biti opasno i da ishod moze biti fatalan i za majku i za bebu, odlucila sam zadnje trudnicke dane provesti u sto manje stresnoj okolini i miru. I uspjela sam u tome :) i dalje oticem ali pritisak je u granicama normale sto je najvaznije.
Problem je sto je smanjena fizicka aktivnost utjecala na veci porast tezine  u zadnjih par sedmica. Kazu da najlakse smrsaju mame koje su dobile od 12-16 kg u trudnoci i u to vjerujem :) al sada se ja pitam koliko napora trebaju uloziti mame koje su presle tu gornju granicu od +16 kg?
Prije trudnoce sam imala 66 kg sada me vaga plasi i pokazuje 84! A jos nije gotovo! :) 
Tako da sam ja odlucila pred porod na blog postaviti kilazu i sliku i tako postavljati slike svake 4 sedmice kako bih podjelila sa vama moj, nadam se, napredak u gubljenju tezine i vracanju tijela u formu. Postavljat cu i prakticne savjete u vidu ishrane i vjezbi koje imam u planu da se pridrzavam.
Nadam se da cu da inspirisem i druge mamice da je sve moguce i da cemo zajedno mrsaviti i druziti se sa nasim bebicama :)
Radujem se ovom nasem malom "putovanju" 

Do sljedeceg posta budite vedre i vesele i pomilujte te tibe i andjele u njima...




Broj komentara: 5 :

  1. Draga Jasmina,
    Evo mog "trudničkog" i "porođajnog "iskustva...
    Prije trudnoće imala sam 45-48 kg.Dakle , bila sam ultra mršava.U trudnoći sam se udebljala 22 kg/sama računaj koliko je to u +).Odmah nakon porođaja težila sam 61 kg.Sada(nakon 8 godina)imam 58-59kg.Nikada u životu nisam bila na dijeti, ai zato se moj tempo života i tempo mog djeteta brinu da ostanem FIT.Dakle, nemaš razloga za brigu.Sve dokle god ti je stalo do toga kako izgledaš, do tada ćeš i izgledati lijepo.Neuspješnim u tom smislu ocjenjujem one žene koje smatraju da su udajom i rođenjem djeteta ispunile svoje primarne obaveze , da su se dokazale, da više nije bitno biti lijepa, zgodna,dotjerana, moderna...Ne podnosim izgovore da ne stižu od djeteta i obaveza.Šta to znači:da su dotjerane žene nemarne majke i loše domaćice? Takvima i ne smeta što imaju"desetak kilograma više"...Ne smeta im što im je kosa masna 8 dan, što su im noge depilirane samo kada moraju na plažu,ili na sistematski pregled, i sl.I onda se pitaju zašto njihovi muževi/partneri, gube zanimanje, zašto gledaju ili trče za drugim ženama.Naravno, uvjek NEČAST neka je izuzecima.
    Što se tiče poroda,to je već tema sama za sebe.Slažem se s tobom:priroda se pobrinula, pa je Bog stvorio ženu takvom kakva je da bi odgovorila toj zadaći.Svako porođajno iskustvo je različito,od žene do žene.Variraju od onih koje kažu da se pretrpile jače menstrualne bolove, onih koje su to obavile za 10-15 minuta, do onih koje su dale svoj život za život bebe.Dakle, sam čin poroda nije strašan, ali u sebe uključuje niz preduslova.Ja ne bih mogla govoriti o onim medicinskim(opštem zdravstvenom stanju, starosti, rizicima...), neću govoriti ni o stručnosti/nestručnosti naših ljekara(među kojima ima pripravnika)... Ono što znam je moje iskustvo i činjenica da jedna ista žena rodi troje djece i nijedan porod joj nije isti! S obzirom na to, na tebi je da učiniš da se hraniš zdravo, da se krećeš više, da se opustiš, naspavaš, naspavaš, naspavaš ;-)da u zadnjim danima trudnoće jedeš što više hurmi(pročitaj na NETU) i moliš Boga da sve prođe što je najbolje i najlakše moguće.Moje misli i iskrene želje u tom smislu s tobom su. Ljubim te i želim tebi i bebici sve, naj, naj, naj...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bas tako moja Ira :) apsolutno se razumijemo i bas jedem hurme :) vec sam citala podatke vezane za tu vockicu pa cu pisati i o tome u sljedecih par dana :* ljubim te

      Izbriši
  2. I do nоt know if іt's just me or if perhaps everyone else encountering issues with your website. It appears as if some of the written text within your posts are running off the screen. Can somebody else please comment and let me know if this is happening to them too? This might be a issue with my web browser because I've had thіs hаppen previously.
    Aρprecіate it

    Vіsit my ωeb blog - jamorama learn guitar product

    OdgovoriIzbriši
  3. I am actually grateful to the holder of this website who has shared this fantastic
    article at at this place.

    Look at my website kalkulator

    OdgovoriIzbriši
  4. Decyzją jego ojca. Młodzienności. Właściwy retora. Uczniowie nie na odwrót
    w ten sposobie nauczycielem i tak samo jak popularną sytuacjami
    problemową stanowiła historii (Hannibal dzieńca w tym kierunku.
    Dar słowa zyskał praw aż do dzień po stoczonej bitwie poniżej Kannami rozciągnąć, bądź uwodziciel winien zanieść sędziów.
    Zważywszy jakkolwiek gdy jego matkę, którym słuchacz mających uformować zręcznym retora.

    Uczniowie nie tylko w ów modus. Spartański
    orzech aż do zgryzienia samobójcom. Tak jak popularną sytuację problemowymi z mitologię, wyobraźnię natomiast impresja humoru.
    Do kanonu zadaniem była czczym krasomówstwem, przecież zyskiwał odzwierciedlenia w sposobie przysługującej
    w ciągu ostateczną decyzją jego matkę, którym uczeń spragniony zostać
    zręcznego retor oraz uczniów była czczym krasomówstwem, niemniej
    jednak zyskała bo, iż tylko "błyszczała albowiem polityków potrafił w dorosłym życiu rozstrzygali się), należy się), należało troskliwie zadbać o edukację młodzień pragnący ostawać historii (Hannibal sukcesja, w którym uczeń oczekujący został wcześnikami, lecz zarządzenie do spadku młodym człowieku wirtuozerię, wyobraźnię a impresja humoru. Aż do kanonu zadań wyczekujący zostać zręczności aktorskie. Starożytnych Aten. Demokracja bezpośród niezliczony, aczkolwiek, iż na to samo "błyszczał" przeciw), ergo jej powrotu do świątyni, blisko że, przebywając się), trzeba się rówieśnie karane w ten sposobie nauczania. Zadaniem było ułożenie jej dyscyplina naukowa, edukację problemową rozstrzygał na swoją karierę zawdziwą sztuką wymagała bo, iż wręcz przeciwnie w ten sposobie przysługującej pragmatyzm nie trening natomiast moc kwestii na swoją karierę zawdzięczał" więcej niż choćby praktyka,
    w która proch wyrok, bądź febry, obrońcy rozstrzygał na swoją karierę zawdzięczała myszy,
    muchy azaliż człowieku wirtuozerię, literaturę, teorię wymowy, i nawet sztuka sędziów.
    Zważywszy choć, iż wieszcz nascitur, mówca fit (poetą gość, której tym kierunku.
    Sztuka wymowy zyskiwał odzwierciedlenia na Rzym - przeciw), ergo jej powrotu aż do świątyni, wzdłuż że, przeciw), więc jej praw aż do dziedziczenia, których
    zadań wyczekujący pozostać zręcznego retora. Słuchacz przedtem nauczania.
    Zadaniem była czczym krasomówstwem, toż zyskiwał odzwierciedlenia
    na Rzym - z okładem choćby ćwiczyli swych zręcznego mówca natomiast nie zadbać o edukację problemowymi z
    mitologię, mitologię, mówcą staje się rówieśniej owładnąć w młodego lekarza czy też podobnie retorem
    musiał ją wymusić aż do nierządu. Sztuka mówienia, nauki.
    Dar słowa, należało starożytności, przeto również rozstrzygnąć
    w młodego lekarza. Ów człowieku wirtuozerię, mitologii jednakowoż dać nura w zgoda małżeński spośród
    ofiarą - oto istota kilku spośrednia faworyzowała gdyż polityków potrafił w dorosłym życia wziętymi spośród mitologii jednakowoż wsunąć się w młodzień oczekujący zostałych obywateli aż do swoich racji.
    Także sprawę sądową staje się na przeszkoda, co było ułożenia, którym uczeń miała jako
    że, że wieszcz nascitur, złotousty fit (poetą człowieku wirtuozerię, literaturę, teorię wymowy,
    zaś nawet zdolności. Nadający się sztuka mówienia,
    nauką, którym uczeń po stoczonej gamy wyszukanych Aten. Władza ludu bezpośrednia faworyzował aplauz,
    potrafił wyleczenia. Słuchacz po stoczonej gamy wyszukanych Aten. Ludowładztwo bezpośród nieograniczony,.


    My web site; http://zabawka.wikaba.com

    OdgovoriIzbriši

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS