Alfa žena i zlatni kavez

ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

Ovo će biti kratko. Danima mi se po glavi mota ta jedna rečenica koju sam čula. Nije problem u rečenici koliko mi je nešto bilo jezivo u tonu kako je to izgovoreno i nekom bolesnom strahopoštovanju u "Ali on nju drži u zlatnom kavezu, ne da joj ništa a on radi šta želi".
Hiljadu puta sam taj termin do sada čula i prihvatala sam tu priču po defaultu da je istina takva i da sve to nema pozadine. Jednostavno bilo mi je to uvijek strašno.
Ovoga puta se desilo da je ON osoba za koju nikad ne bih rekla da je u stanju da se tako ponaša.
Poznajem jednu drugu djevojku prema kojoj je on bio i vise nego okej, skoro pa savršeni džentlmen. Vjerujem da je priča i prve i druge istina.
Zato nisam mogla a da se ne zapitam kakve su to žene koje se drže u tim zlatnim kavezima?
Ovo je strašno možda sto sam i pomislila a kamo li napisala ali sam se zapitala da li one možda potajno u tome uživaju?
Da li one možda same sebe drže u tim kavezima?
Kada izgovaraju taj paradoks "zlatni kavez" zašto ja samo čujem u njihovom glasu taj jezivi ton. Kao kad se izgovara nešto sto isfolirano sa strahom a u dubini osjećam neki bolesni ponos u tim riječima? Kao znaci mu ona, inače ne bi tako radio.
Ko koga danas može držati zatvorenom?
Zar treba neko da te žali jer si sama birala da daš svoju sreću i slobodu za mrvu materijalne sigurnosti KOJU MOŽEŠ I SAMA SEBI DA OMOGUCIS! Ako misliš da ne možeš onda te neko strašno slagao!
Zašto Niko nikad nije zatvorio i zadržao alfa ženu u zlatnom kavezu?
Zašto Niko nikad ne pokuša?
Ne garantujem da alfa žena neće na*jebat u životu možda i gore nego ova prva ali makar krivicu za sve nosi sama, i račune na kraju polaze samo sebi.
Odgovornost koju prihvaća za svoje postupke tjeraju je na progres. Ona ne zapinje NIKAD. Pogotovo ne u nečijem "zlatnom kavezu".
Jedini kavez takvoj ženi može biti u nekim trenucima samo sopstvena koza! Kada ponekad poželi iz nje da iskoči u trenutku kad čuje da neko sa prikrivenim ponosom spomene zlatni kavez kao ultimativni argument da je nekom do njih stalo. E pa nije!

Nema komentara :

Objavi komentar

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS