Sretni praznici!

četvrtak, 16. kolovoza 2012.

Ove godine bajramski praznici ce imati potpuno novo znacenje. Ovo je prvi Bajram koji proslavljam kao mama, prvi Bajram koji ce moja porodica docekati u "prosirenom" sastavu, prvi Bajram gdje cu svoje roditelje posjetiti sa njihovim unukom... Praznici koji slijede su posebni i jedinstveni u svakom pogledu i radujem im se kao nikada u zivotu!

Nikad nisam shvatila sve ljepote materinstva dok nisam upoznala svog slatkog djecaka. Ta jedinstvena bioloska veza izmedju djeteta i onog ko je najzasluzniji za njegovo postojanje je do zadnjeg detalja savrseno uredjena od strane prirode. Svaka mlada mama treba prije svega slusati sebe jer najcesece bas ona duboko u sebi instiktivno zna postupiti ispravno u svakoj situaciji u kojoj se nadje sa svojom bebom. Tom osjecaju vrijedi vjerovati... I manje "babske" price slusati!
Bit cete mirni i zadovoljni i vi i vase bebe.







Moj slatki Leone,
trudit  cu se svaku zelju da ti ispunim,
zelim da te poducim o mnogim stvarima u zivotu
Zelim da shvatis vaznost porodice,
dat cu sve od sebe da te naucim da budes dobra osoba, 
karakter, da budes duhovit, uvijek pristojan,
naucit cu te da volis, da budes voljen i da volis sebe,
Ucit cu te da se nikad ne ljutis zbog proslosti,
nego da iz nje ucis.
Zelim da budes svjestan koliko te mama voli
i UVIJEK cu biti tu za tebe!
Vec sada sam ponosna na tebe!
Ispunio si mi zivot moj lavicu
i pocastvovana sam sto sam ti mama!

Nema komentara :

Objavi komentar

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS