Bebe vole da se nose

petak, 31. kolovoza 2012.

Prvo malo da se pohvalim :) prezivjela sam skoro mjesec sa bebom bez upotrebe baka-servisa! Mama mi je pomagala u prva 3 dana zbog sekcije i odlucila je da me "gurne u vatru".  Zena je bukvalno otisla na more-kraljica! I to je super! Jer drukcije  ne bih stekla ovoliko samopouzdanje u rukovanju sa svojom bebom i vjerovatno bih zanemarila onaj urodjeni majcinski instinkt da sam imala na koga drugog da se oslonim. Mama hvala! Ipak znas najbolje :)
Stigli  su mi roditelji danas i odmah su dosli vidjeti svog "Đebricu" kako ga oni zovu. Odusevljeni su koliko je narastao za 15 dana, ali su zato mnogo  manje odusevljeni cinjenicom  da sam ga uspjela za to vrijeme "razmaziti"  i "navici na ruke". Mama cim ga je spustila u krevet on je po obicaju poceo da place. Rekli su mi da ga pustim, kako je to za bebu zdravo,da ce biti razmazen,ali nema sanse da ja mogu duze od 30 sekundi slusati njegov plac a da ne reagujem. Imam osjecaj da sam tad u stanju da se iz lanaca trgnem samo da stignem do njega i da ga polozim na prsa.

E sad nebih ja bila ja da kada im nebih dokazala da grijese i da te stare metode odgoja vise nisu aktuelne a i da sama sebi dokazem da je ono sto radim i sto duboko u sebi osjecam stvarno ispravno. 
  
Jos dok sam bila trudna i dok sam se pripremala za majcinstvo citala sam po internetu o "Povezujucem roditeljstvu". To je stil roditeljstva zasnovan na njeznim metodama odgoja. Zasniva se na razumjevanju djecijih potreba, potencira mnogo fizickog kontakta i zagovara odgovaranje na sve djetetove potrebe kako bi se stvorile cvrste emotivne veze izmedju djeteta i  roditelja. ZNACI NOSENJE BEBE JE ZDRAVO! 
Povezujuce roditeljstvo je u biti bas priroda svakog roditelja kad bi oni imali dovoljno samopouzdanja da slusaju svoje srce. 
Najljepsa stvar u tom odgoju je u tome sto kroz njega upoznajete svoju bebu i sto ste u stanju odgovoriti na sve njene individualne potrebe.



"Novorođenče ima nekoliko primarnih potreba - da sisa, spava i bude uz majku, odnosno oseti bliskost drugog ljudskog bića. Sve ostalo za njega je sporedno.

Roditelji često imaju dilemu da li mogu da "preteraju" sa nošenjem bebe i time utiču na nepravilan razvoj kičme ili kukova, kao i da li ona na taj način može da se razmazi. Novija saznanja psihologa i pedijatara potvrđuju da nošenje deteta do osmog meseca života donosi isključivo višestruku korist njegovom razvoju i napretku, a o mogućnosti da se razmazi u tako ranom uzrastu - ne može biti govora.

Upravo kontakt sa roditeljima čini dete sigurnim i stimuliše njegov razvoj."

*preuzeto sa sajta Yumama.com


Svaki dio mog bica osjeca da  je to sto uzmem svoju bebu u ruke i privijem uz grudi kad je uznemirena najispravnija stvar sto mogu u tom trenu uraditi, a "povezujuce roditeljstvo" mi daje samo potvrdu i dodatno samopouzdanje da svojoj bebi pruzam bezgranicnu ljubav bez straha da cu je razmaziti.



Nema komentara :

Objavi komentar

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS