"Mentalna uokvirenost" kao dijagnoza?

ponedjeljak, 2. travnja 2018.

Danas sam u čavrljanju sa jednom djevojkom čula moj novi omiljeni opis osobe koja ne vidi dalje od svog nosa. Danas pišem o stanju kojeg je ona nazvala "mentalna uokvirenost".
Znate, da bi se čovjek razvijao, potrebno je da postane svjestan svojih grešaka. Kada shvatimo naše padove i nedostatke, naučimo kako bezbolno ploviti našim sudbinama. Finalni zaključak apsolutno svakog problema je da je riješenje uvijek u nama samima.
Ja sam prošla i prolazim i sada svašta sa raznim tipovima ljudi. Neki će reći da su to loša iskustva.
Za mene je loše iskustvo samo ono iz kojeg ništa nisam naučila. Moja iskustva iz kojih sam učila su moje skupe škole i ne bih ih nikada promijenila.
Ta moja iskustva su me dovela u stanje svijesti gdje u najstresnijoj situaciji ja tražim nešto lijepo.
Danas je to nešto lijepo razgovor sa djevojkom koja me inspirirala za ovaj tekst.
Pored toga što nosim titulu mame, izrazito se ponosim svojom sposobnošću da svaku lošu situaciju preokrenem u svoju korist. Kada mi se desi stresna situacija kao što je taj "kontraverzni" tekst u novinama od prije par dana, ja taj stres pretvorim u produktivnost. Nepravdu koja mi je pričinjena sagledam kao priliku da tu svoju sposobnost, kojom se toliko dičim, testiram.
Ja ću od problema napraviti paradu mojih uspjeha. Kada me neko pokuša oboriti ili obezvrijediti, shvatit ću to kao izazov da postanem brža, bolja i pametnija.
Kukanje, krivljenje drugih i tapkanje u mjestu nije izbor. To rade "mentalno uokvireni" ljudi.
Oni nikad ne naprave taj prvi korak, a to je priznavanje greške. Zapnu u mjestu i u stanju su godinama da krive cijeli svijet za njihove pogrešne izbore. Oni nikada ne prigrle tu jedinstvenu priliku koju haos pruža. Ta prilika je uvijek životna LEKCIJA.
Kada propustiš sve prilike da narasteš završiš u tom mentalnom okviru.
Sa tog mjesta, odnosno iz tog stanja, percepcija je ograničena i često situacije u koje se dovedemo djeluju beznadežne.
Kriviti druge, upućivati na njihove greške nikad nikome nije donijelo mir kojem svaki čovjek teži.
Prigrli haos. Haos je prilika da rasteš.

Nema komentara :

Objavi komentar

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS