Mama treba samo vino. I sutra puno kafe.

četvrtak, 11. svibnja 2017.

Ukoliko ste sinoć gledali početak "lajva" na mom Instagramu onda ste bili svjedok haosa u svom prirodnom obliku. Scena je sljedeća: prošlo je 8 sati a Leon je i dalje uveliko budan i u full snazi. Ja već otvaram flašu vina koju inače otvaram kada je Leon u krevetu na vrijeme, kada je kuća sređena i svijeće popaljene. Zamišljeno je da tu prvu čašu nazdravljam sama sebi i kažem "Svaka čast mama, današnji dan si pojela like a pro!"Sinoć sam je otvorila u svrhu očuvanja na aparatima i ovo malo pameti što je ostalo.
Oko mene Leon ganja cuke, motaju mi se stvorenja ispod nogu i svu svoju preostalu snagu koristim samo da nekog ne zgazim. I da mi ne ispadne čaša vina iz ruke. To bi baš bila tragedija! Sjedam za stol i ta-daaam palim lajv. Leon i dalje vrišti od smijeha i skače od poda do plafona. Provlači se ispod stola i izranja direkt pred kameru sa paučinom preko cijelog lica. Da vam nastavljam dalje?
Onda trči po cijeloj kući ukrug sa četkicom u ustima dok ga sestra pokušava uhvatit jer ludo je zabavno kad te neko ganja. Zar ne?
Onda ga sestra stigne u kuhinji i pokuša ga uhvatit i odnijeti u sobu ali on obuhvata nogama kantu od smeća i tako tetka digne Leona, Leon digne nogama kantu smeća i to se sve naravno prospe po hodniku. Jesam li već naglasila da se Leon cijelo vrijeme ludo zabavlja??? Nisam vam rekla da je par sati prije toga Leon bio normalan (normalan je relativan pojam u ovom slučaju) dok nije dohvatio teglu Nutele i pojeo je kašikom cijelu. Od tog trenutka sam znala da se sprema ta katastrofa. Trebalo je tu količinu šećera i energije potrošiti.
Nego da se vratimo na početak. Neki ljudi su mi na lajvu napisali kako je grozan i nevaspitan taj dječak. Da ste mi to napisali prošle godine u ovo doba ja bih se raspala. Znate ja imam u sebi jednog zlog i teškog kritičara koji se na takve komentare probudi i mene samelje. Taj kritičar u meni mene poslije danima satire kako nisam dobra mama, kako sam neuspjeh, kako ne znam šta radim.
Taj kritičar u meni je godinama bio moj najveći neprijatelj, uzrok mojih patnji i razlog moje bolesti.
Moja sreća je što taj kritičar već dugo spava i više ga ne bude takvi komentari.
Moja je sreća što sam se ja pomirila sa njim.
Moja je sreća što sam prihvatila da ne mogu biti savršena. Sreća je i to što sam od te tačke odlučila raditi na sebi.
Naučila sam u ovim situacijama kao sinoć biti nježna prema sebi. Staviti ruku na srce, zatvoriti oči i samo disati. Deset sekundi. I otvoriti oči. Pomisliti kako je lijep osjećaj i zapitati se kako bi bilo ovako disati 20 minuta. Kako bi bilo lijepo biti nježna i puna ljubavi prema sebi jedan dan? Sutra je taj dan.
Da smo i dalje u ratu taj moj unutrašnji kritičar i ja, on bi mi sada šapnuo da sam sebična mama kada mislim samo na sebe tih 20 minuta, ali nismo u ratu više.
Mi imamo primirje i ne znam do kad će da traje ali znam da je lijepo ovako.
Pišem tebi MAMA koja osjećaš nekad da ti je svega previše. I ja sam bila TI.
Tebi koja nekad osjeća da nema pojma šta radi i šta treba da radi. I ja sam bila TI.
Ti koja misliš da nisi dovoljno dobra MAMA. I ja sam bila TI.
Ti koja se porediš sa drugim mamama na fejsbuku koje tvrde da sve to drže pod konac.
 I ja sam bila TI.
I dalje guraš jer ne znaš za drugi način, i jednostavno ne vjeruješ da imaš vremena da osvijestiš kako  treba da se osjećaš. I ja sam bila TI.
Sada me dobro poslušaj.
IZLIJEČITI sebe je najbolji poklon koji možeš dati svojoj porodici.
IZLIJEČITI sebe je najbolji poklon koji možeš dati sebi.
Gdje početi? Jednostavno je. Samo diši i budi nježna prema sebi. Zagrli tišinu. Zagrli mir. Usudi se sanjati velike snove.
Za sebe...
Za te svoje malene.
I drži se! Sve smo bile TI. Sve jesmo TI.





1 komentar :

  1. Nisam mama, studentica sam, ali mi je jako jako pomogao ovaj post. Pravim sama sebi haos u glavi, prevelika ocekivanja svakog dana, ako slucajno jednu obavezu ne ispunim (bilo nesto vezano za fax ili kucni posao, svejedno), pojedoh se ziva... Taj kriticar isti. Toliko mi je ovo prijalo, procitala sam, stala sam i disala. Osvjestila trenutak. <3 Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS