Danas je dan Očeva

nedjelja, 19. ožujka 2017.

U naslov ovog posta sam upisala dan Očeva u domu bez oca i zastala. Učinilo mi se da bih mogla mnogo toga napisati na tu temu. Slike iz prošlosti su krenule da naviru, razna potisnuta osjećanja, krivica, prebacivanje krivice, razmišljanja o tome šta sam mogla učiniti drukčije i tada sam zastala.
Dobro znam da mi vraćanje mislima u prošlost ne služi. Stvari koje su se desile ne mogu da promijenim i tačka. Godine su mi trebale da naučim da prihvatim prošlost, sebe i ljude koje ne mogu mijenjati. Danas je dan kada NE ŽELIM da sav taj trud bacim niz vodu. 
Danas ću pisati onom Leonu za deset godina. Danas pišem budućnosti. 
Danas pišem tebi lavu jer ti si moja budućnost.
Rodila te ja, žena sa mudima do poda i još se za mnom po podu vuku! Rodila te ja koja je i žena i muško veće nego što će mnogi muškarci ikada biti. Veće muško od onog muškarca koji će ti možda nekad u životu i zatrebati i za kojim ćeš možda i žaliti. 
A nemaš potrebe. ne dam ja da imaš tu potrebu. 
Ja sam tu da zbog tebe naučim sve i o fudbalu i o pecanju riba i da naučim o kampovanju i postavljanju šatora. Ja sam tu da svoje manikirane nokte lomim među tvojim ninđago Lego kockicama. Ja sam tu da štikle zamjenim za patike, haljine za trenerke, da ponosno nosim koljena prošarana modricama, da ležim s tobom u travi i brojim zvijezde. Ja sam tu i da ti postavim granice, standarde i očekivanja, da te naučim ODGOVORNOSTI, suosjećanju i principima.
Ja sam tu za sve i što znam i što moram da naučim. Ako i preko toga nešto fali, tu su svi naši. Tvoj dido a moj otac, tvoje dajdže a moja braća i svaki divni muškarac kojeg upoznamo i pustimo da budu dio naših života. Jer svako je tu da nas nečemu nauči. Moj otac, otac svih očeva je tu da te uči kako brinuti o svojim pilićima uvijek i zauvijek. Moj brat koji je slika i prilika onih muškaraca o kojima se danas sa nostalgijom priča. Onaj savršeni muž, otac, čovjek. Od njega ćeš, imam osjećaj, naučiti najviše. Moj drugi brat koji čete naučiti kako loviti najljepše cure samo uz pomoć osmijeha i šarma, bez skupog auta i para. Lekcije kako naći ljubavi svog djetinjstva na klupici u parku. 
Porodica, svi tvoji treneri, svi drugi muškarci, u svakome ćeš gledati samo lekcije kako biti bolji čovjek i bolji otac od onog koji ti je nekad trebao a nije ga bilo. 
Onog najboljeg ćeš jednog dana ustvari pronaći u sebi kada budeš imao svoje piliće, a ja postanem njihova baka. 
Kako biti tužna kad imam takvom lijepom danu da se radujem...




Nema komentara :

Objavi komentar

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS