Bojenje kose u trudnoci

utorak, 31. srpnja 2012.

 Da li je  bojenje kose u trudnoci sigurno?
Vjerovatno su  se mnoge novopcene trudnice zapitale isto pitanje. Znam da ja jesam. 
Neka istrazivanja su  pokazala kako bojenje kose u trudnoci moze izazvati urodjene mane, ali su za potrebe tih istrazivanja koristene ekstremne kolicine toksicnih hemikalija a tokom bojenja kose jednom u par mjeseci je tesko nadmasiti te kolicine.
Druga istrazivanja tvrde da  polutrajne boje su potpuno sigurne za koristenje mada i one sadrze male kolicine toksicnih tvari. 


Cak i misljenja doktora variraju od jednog do drugog. Dok jedni daju zeleno svijetlo za farbanje u sva tri trimestra, drugi pozivaju na oprez pogotovo u prva tri mjeseca.

Ja sam se ipak odlucila na oprez u ovom slucaju te sam svoju dugu i platinasto plavu kosu(koja je zahtjevala izbjeljivanje svake 4 sedmice) obojila u neku slicniju mojoj prirodnoj boji kose(koja je minimalno zahtjevna), mada nakon godina bojenja trebalo mi je vremena da se uopste prisjetim kako moja prirodna kosa izgleda. 

Rezultatom sam bila odusevljena! 




prije





poslije





A evo nekoh prijedloga za sve one koje se odluce postici neki prirodan ton kose
(ovo su moji favoriti)






Zaljubljena sam u ove tople karamel-smedje nijanse!!!

2 komentara :

  1. Naleti slučajno na tvoj blog, pa reko da ti nešto kažem. Ne znam te, ali bolje ti stoji ova nova boja kose. Toliko! Čestitam na bebi! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello! This is my first visit to your blog!

    We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.
    Your blog provided us beneficial information to work on.
    You have done a extraordinary job!

    Also visit my web-site :: One Direction Tickets

    OdgovoriIzbriši

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS