Beba i kucni ljubimac u kuci?

petak, 27. srpnja 2012.

Pored svih tema koju bih mogla obraditi ova vam se vjerovatno cini kao najmanje vazna, bar ljudima koji nemaju ljubimce, dok oni koji imaju psa, macku ili nesto jos luđe znaju da vremenom i kucni ljubimac postaje punopravan clan obitelji.
Takav je slucaj i kod mene. Imam psa Reu pekinezera i samo ljudi koji poznaju moju porodicu i mene licno znaju koliko nam ona znaci i koliko je svi volimo. Samim tim na savjete poznanika koju su u fazonu "da nije mjesto zivotinji u kuci"  smo se svi ježili!
Ali koliko god mene nervirali takvi stavovi nisam mogla a da se ne zapitam da li stvarno pas u kuci moze da steti zdravlju bebe? Ipak moj sin mi  je na prvom mjestu i kada bih morala da biram tu nebi bilo dvojbe.
Sjela sam jednu noc pred laptop, pocela traziti po internetu sve vezano za tu temu i nemate pojma koliko sam interesantnih stvari pronasla!


Rezultati istraživanja su pokazali da bebe koje žive sa psima mnogo manje pate od infekcija uha, kašljanja ili curenja nosa. Također je pokazano i da im mnogo rjeđe trebaju antibiotici.


"Postoje istraživanja koja su se usmjerila na pitanje utječu li kućni ljubimci na razvoj djece ili ne. Melson i Peet su otkrili da vezanost za ljubimca utječe na pozitivno emocionalno funkcioniranje. Bergesen je potvrdio ove tvrdnje i pisao o tome koliko se dječje samopoštovanje obogaćuje uz prisutnost kućnog ljubimca. Prema Poreskyju i Hedrixu, ne radi se samo o socio-emocionalnom razvoju, već briga o kućnom ljubimcu obogaćuje i kognitivni razvoj. " Članak preuzet iz časopisa "Dijete, vrtić, obitelj" (zima 2006./2007.)

Moja Rea za vrijeme trudnoce je stalno "osluskivala" moj stomak a i beba je reagovala na njeno prisustvo. Uglavnom sutanjem u njenom smjeru :D ali je opet fascinantno koliko ustvari pas i nerodjena beba osjete.




Ova slika je dovoljan argument ZA :) zar ne?

Naravno jako je bilo vazno pripremiti Reu za dolazak bebe. Te pripreme su ukljucivale posjetu veterinaru, cjepljenje, prevencija od parazita i ostalih nametnika, podrezivanje  notktica i navikavanje Ree da vise nece biti "suvereni" vladar ovog stana te da ce biti jedna sobica gdje ona na pocetku nece ulaziti bez dozvole :)

Sada cekamo Leona i neopisivo se radujem dugim setnjama. Moja beba, Rea i ja...

1 komentar :

  1. Iskreno ne znam te,ustvari ne znamo se.
    Posle onolike " buke" zavolela sam te zato sto si jako lepa,pametna,hrabra i drugacija od ostalih na Balkanu! Prvo,CESTITAM NA BEBICI,DIVNI STE OBOJE!!<3:))) SVE NAJBOLJE I NAJLEPSE VAM ZELIM U DALJEM ZIVOTU!;)<3
    Slucajno sam naletela na tvoj blog,koji je za svaku pohvalu!
    Ovaj post mi je posebno drag,jer i ja imam ljubimicu koju obozavam i bez koje zivot ne bih mogla zamisliti! Takodhe,drago mi je sto napokon neko misli o svemu,pa tako i o svom ljubimcu pored trudnoce!:))
    Zanima me par stvari,volela bih da mi odg.
    1.Kada si saznala da si u dr.stanju jesi li smela i dalje da mazis psa i brines o njemu,ili si morala da ga das mami ili bilo sta dr.? Jer neki tvrde da ne valja maziti ljubimca u trudnoci?
    2. Videla sam tvoj post na fb~ ku da se Rea izgubila:((( Da li si je uspela naci??????
    Jako sam se naljutila kad je jedna zena ostavila koment.da ne brines kao zbog trudnoce( ok,donekle razumem), ali kad je napisala da je bolje sto ju je neko mozda ukrao,da sam mogla usla bih u monitor i razbila je! Ima li novosti? Saljem Vam ogromne pozdrave i poljupce ;) <3 Sve naj,naj,najbolje i najlepse!

    OdgovoriIzbriši

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS