Čudesni putevi

subota, 27. srpnja 2013.

Sjećam se koliku sam važnost davala  datumima. Tako mi je Nova godina predstavljala nove početke, nove ciljeve,  moji rođendani su predstavljali potvrdu novonastale zrelosti, brojni datumi koji samo meni znače, dani kad sam uradila nešto po prvi put... kalendari su mi uvijek bili nakićeni crvenim kružićima.
Sada,  ove godine sve to je postalo nevažno a opet svaki dan nikad nije bio važniji. 
Moja Nova godina je u augustu, 5.8 je dan kad cu ja sumirati sta smo postigli u prethodnih 365 dana.
Tog dana cu postaviti ciljeve sta trebamo postići u sljedećih 365 dana.
Pišem u mnozini jer nas je dvoje,  pišem tako jer smo Leon i ja porodica i tim.
Dan kad je on rođen je dan kada sam se i ja ponovo rodila, zato cu 5.8 slaviti kao svoj rođendan,  kao NAŠ rođendan...

I za taj datum mi ne treba podsjetnik u kalendaru jer ga nosim na rebrima sa lijeve strane.

Hoću da kažem da je iza mene najuzbudljivija godina. Da, bilo je loših stvari koje nisu vrijedne pomena ali su prevladale ljubav,  sreća,  ponos!
Bilo je i teških trenutaka ali nijedan bolan trenutak iz prošlosti ne može da poremeti ovaj trenutak,  tu i sad, kad mi sin spava na ramenu i kosa mu smrducka na pokvasene štence :)
I znam da mi ponude da pokušam sve iznova,  ja bih opet odabrala baš ovaj čudesni put. :)

Nema komentara :

Objavi komentar

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS