Vaznost autosjedalica

petak, 17. kolovoza 2012.

Sigurno su vam vec rekli kako su autosjedalice stetne za novorodjencad. Meni jesu, vec u porodilistu. Kada su moji donjeli opremu i korpu u koju cu izvesti bebu, sestra koja je spremala malisana mi je zamjerila sto sam se odlucila bas za autosjedalicu rekavsi mi kako svaki polozaj sem ravnog krivi bebi kicmu.

Posto mi je materinstvo potpuno novo iskustvo u kojem imam 0 "staza" zapitala sam se da li sam mozda pogrijesila pri kupovini opreme.
"Proguglala" sam forume na temu autosjedalica i naletila sam na mnostvo tacnih i manje tacnih informacija. Na kraju sam i razgovarala sa nasom pedijatricom i evo sta nam je rekla:


1. Zakon nalaze koristenje autosjedalice u saobracaju od prvog dana bebinog zivota. Sigurno ce vecu stetu bebi napraviti cak i najblazi sudar nego sto beba rizikuje u tom polozaju da dobije "deformaciju" kicme.

2. Kad smo vec kod te,u narodu izvikane, "deformacije" kicme, cinjenice su opet drugacije. Naime, firme koje prave djeciju opremu su je dizajnirali bas u suradnji sa svjetskim strucnjacima, pedijatrima i ortopedima.
Tako da ,ako ste odabrali provjeren brend, mozete biti mirni. Jedino pravilo je da se beba nebi trebala voziti duze od 2 sata. Nema potrebe za natrpavanjem jastucicima jer time samo mozete stvarno napraviti stetu bebi.

 Sve sjedalice koje se prodaju na evropskom tržištu moraju odgovarati međunarodnom standardu ECE R44/04 ili ECE R44/03. 
Standard predviđa da su pojedini dijelovi sjedišta napravljeni od odgovarajućih materijala, da je sjedalica uspiješno prošla testove sigurnosti i da se može adekvatno namjestiti u vozilo sa sigurnosnim automatskim pojasom sa tri tačke vezivanja. Svaka atestirana autosjedalica na sebi ima markicu koja to potvrđuje 

3. Zivot bebe je neprocjenjiv! autosjedalica je kategorija na kojoj se nesmje stediti NIPOSTO!
Vazno je pratiti upute za koristenje koje je napisao proizvodjac i uvijek koristiti kategoriju sjedalice u skladu sa starosnom dobi i tezinom bebe.




"Djeca koja u vozilu nisu vezana u primjerenoj autosjedalici imaju sedam puta veće izglede da u slučaju prometne nezgode zadobiju ozbiljne, pa i po život opasne, ozljede od djece koja su u autosjedalici. Autosjedalica spašava ono najvrijednije - život djeteta! Roditelji koji svoju djecu ne osiguravaju u autosjedalici direktno ugrožavaju zdravlje i život svog djeteta i time krše djetetova temeljna prava na sigurnost!"


Nema komentara :

Objavi komentar

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)

 
BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS